20 August 2009

Kapsul Lelaki / Wanita (60 biji)

Glitter Text Generator & Myspace LayoutsGlitter Text Generator & Myspace LayoutsGlitter Text Generator & Myspace LayoutsGlitter Text Generator & Myspace LayoutsGlitter Text Generator & Myspace LayoutsGlitter Text Generator & Myspace LayoutsGlitter Text Generator & Myspace LayoutsGlitter Text Generator & Myspace LayoutsGlitter Text Generator & Myspace LayoutsGlitter Text Generator & Myspace LayoutsGlitter Text Generator & Myspace LayoutsGlitter Text Generator & Myspace LayoutsGlitter Text Generator & Myspace Layouts


Adakah anda mempunyai tanda-tanda sedemikian?

~ Cepat letih / Lesu

~ Sakit pinggang

~ Kerap tak bermaya

~ Sakit ketika datang haid

~ Haid tak menentu

~ Ibu-ibu yang baru melahirkan anak

Kapsul ini di khas untuk mereka yang tidak gemarkan jamu yang dibancuh. Ia telah direka dalam bentuk kapsul untuk memudahkan anda mengambilnya. Terdapat kapsul khas untuk lelaki & wanita yang mudah dibawa ke mana sahaja.

PRODUK LELAKI - digunakan secara tradisonal untuk meningkatkan tenaga & kesihatan vitaliti lelaki. Kandungan yang digunakan ialah:

~ tongkat ali
~ pegaga
~ radix
~ ekstrak tribulus terrestris
~ ekstrak whitania somnifera
~ piper nigrum
~ eugenia aromatica


PRODUK WANITA - digunakan secara tradisional untuk kesejahteraan umum, meningkatkan kesihatan, tenaga & dapat mengurangkan rasa sakit ketika haid. Kandungan yang digunakan ialah:

~ pegaga
~ senduduk
~ asparagus
~ curcuma domestica
~ hippocratea indica
~ pati croton caudatum
~ pati areca catechu

~ ekstrak melastoma malabathricum


** Note: Gambar produk tidak dapat di upload kerana HAK CIPTA TERPELIHARA. Maklumat lanjut, sila hubungi jejarimulus@yahoo.com atau 013-2777155 untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment